joi, 6 ianuarie 2011

O idee... BUNÃ ?!!!


Sã lãmurim un lucru : apreciez oamenii creativi, îmi plac ideile revoluţionare, cred în libertatea de exprimare, dar CE E ASTA?!





Ce e acest produs şi cine a ales sã il promoveze? Ei bine, da, sunt prezervative cu Hello Kitty în formã de acadea. Din ce am citit eu, pare a fi vorba de o idee trãznitã a unui fan(atic) HK care a fost pusã în aplicare şi promovatã din motive necunoscute.
Cert e cã nimeni nu poate fi indiferent faţã de acest produs surprinzãtor...Reacţiile de pe forumuri sunt variate :  încântare (“Only in Sweden, i’m so lucky I found them!”),  uimire/teamã (And just when I thought they’d gone too far with the vibrators…I don’t even want to know where they’ll go next!”), admiraţie(“And that ladies and gentlemen, is how Sanrio makes 1 billion dollars a year!”), consternare (“The fact that they are so cute and child like. Are they TRYING to get kids to have sex?!?!?! oh wait, it’s japan, nevermind.”). Deşi majoritatea bãrbaţilor care au vazut asta au fost cel puţin speriaţi, unii au ales sã priveascã partea plinã a paharului : “Well think about it in a different way.. Condoms are used to prevent a pregnancy or an STD… I can’t imagine a better way of preventing, because these condoms will definitely prevent having sex at all...” sau “At least you won’t be breeding any new Hello Kitty fans when wearing one!”.
Cum era de aşteptat, discuţia degenereazã , iar eu încã nu m-am oprit din râs.
N-am nicio pãrere si absolut nimic de zis... încã mã gândesc la o replicã inteligentã.O lãsãm pe data viitoare pentru cã aşa ceva dureazã de obicei...
Pe final, un link la Hello Kitty Hell pentru voi :







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu