joi, 6 ianuarie 2011

KFC - Sã ucidem puiul cu respect!

Cunoscuta campanie PETA “Puicuţe pentru puicuţe”
împotriva KFC sau “Kentucky Fried Cruelty”(în declaraţiile membrilor PETA) a stârnit multe reacţii prin colaborarea cu o serie de vedete Playboy precum Jenna Jameson sau Pamela Anderson. Deşi indeea nu e rea şi scopul de a atrage atenţia asupra metodelor de “prelucrare” a produselor KFC a fost atins, ar fi fost frumos ca Jenna asta sa fie ceva mai convinsã de ceea ce spune :



Nu , n-am nimic cu blondele şi nici cu “iepuraşii”, sã fim înţelesi. E şi asta un fel de fapta bunã, DAR înca nu mi-a venit nici o idee pentru a omorâ puiul cu blândeţe. Mã depaşeste problema asta. Tot respectul pentru vegetarieni...Eu una consum carne de pui, nu vreau sã ştiu cum sunt ucişi şi nu cred cã am dreptul sã fac prea mult caz de asta.
Unora se pare cã le “pasã”.
Ei bine , eu cred cã nici mãcar puiului nu îi pasã CUM , poate doar DACÃ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu